Nekad mikal anderssonen | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mikal anderssonen

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198889436658/

Ditt Hex-ID: 1100001376205f2 (HEX)

Vad är din discord tagg? konkelbär #6578

Vem var det som bannade dig? Emila6

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: tar tjänsterfgordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem trodde det var jag som gjorde själva saken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag väntade på min kompis vid torget. Han skulle hämta mig i sin bil sa han. Så när han kom kom han i en svart volvo xc70. Så jag hoppade in i bilen och vi började åka till vår destination. Men senare blir vi stoppade av polisen och dem säger att vi satt i en civil polis bil. Så min kompis hade då tagit en civil polis bil. Och jag trodde det var en vanlig volvo bil som han hade köpt. Och då jag bannad fast jag inte körde eller var medveten om att det var en civil polis bil jag satt i.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och. det var ju rätt att min kompis blev bannad för det var ju han som snodde bilen. Men jag visste ju inget om detta fast det visste ju inte polisen om så i guess det blev en svår situation.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång var när jag var o kunnig om keybinds och råkade då hoppa in i någons bil och råkade sätta på mig säkerhets bältet så kunde då inte hoppa ut. Då blev ägaren arg och jag blev bannad för lalleri.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Frågat honom var han köpte bilen osv. Men det var ju inget jag kunde lista ut att han hade snott en polis bil (civil).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer försiktig

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka