mikal anderssonen
Icke Medlem
- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198889436658/
Ditt Hex-ID: 1100001376205f2 (HEX)
Vad är din discord tagg? konkelbär #6578
Vem var det som bannade dig? JOJO_Abrahama
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade säga tack när någon healade mig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag gick in på servern så låg jag död vid torget och då hjälpte en kille mig och då sa jag tack.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt bann.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag var helt ny på servern så råkade jag hoppa in i någons bil och sätta bältet så jag inte kunde hoppa ut.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte sagt tack.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att man inte ska tacka någon som healar en
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001376205f2 (HEX)
Vad är din discord tagg? konkelbär #6578
Vem var det som bannade dig? JOJO_Abrahama
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade säga tack när någon healade mig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag gick in på servern så låg jag död vid torget och då hjälpte en kille mig och då sa jag tack.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt bann.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var när jag var helt ny på servern så råkade jag hoppa in i någons bil och sätta bältet så jag inte kunde hoppa ut.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle inte sagt tack.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att man inte ska tacka någon som healar en
Har du läst våra regler? Ja