Nekad Mikaelahren | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikaelahren

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199171920394/

Ditt Hex-ID: 11000014838620a

Vad är din discord tagg? MikaelAhren#1242

Vem var det som bannade dig? Fallen

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming -Fallen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag satte mig i support kanalen direkt och lyckades prata med Fallen själv, och då sa han att jag blivit avstängd för att jag åkte i en bil som rykte och att det är powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var uppe i bergen, påväg till min affär i min rolls royce som jag tidigare hade skadat lite mindre. Bilen började ryka lite mindre påvägen upp och jag tänkte att jag nog får ringa falck eller mekonomen sen. Efter en kort stund blev jag avstängd/kickad från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker egentligen inte att jag gjorde fel eftersom bilen var körbar och rykte bara, och jag vet också att alla andra kör runt i rykande bilar så jag tycker att avstägningen är väldigt strikt och onödig. På ett sätt kan jag förstå att det är powergaming, men eftersom fordonet var körbart, hade alla hjul och dörrar med mera, så tycker jag inte man förtjänar en avstägning.

Jag har också pratat med Philip320 och berättat om situationen och han sa att det inte är fel att åka i ett rykande fordon så länge fordonet rullar och har alla hjul, och att han ska granska detta eftersom det är inkorrekt av staff.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda såklart är att jag direkt går ut bilen och ringer mekonomen eller falck och hoppas de svarar, men eftersom jag ser alla andra och aldrig hört någon bli avstängd för att en bil ryker så tog jag det som självklarhet att det bör vara okej, vilket var dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100%, om detta gills som powergaming så har jag verkligen lärt mig något nytt eftersom jag absolut inte trodde man kunde bli avstängd för något sådant. Om jag blir unbannad och i framtiden kommer jag inte att köra runt med lätt skadade fordon, utan direkt kliva ut och få fordonet lagat. Tack!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka