Nekad mikael2 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikael2

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127861513/

Vad är ditt namn i verkligheten? mikael

Vad är ditt discord namn? Mentx#1817

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 1997

Berätta om din karaktär. det var så här att min broder dog i när han var med kriminella vänner han var det också sen han dog men jag lärde mig mycket av han så jag vill bli som han alltså kriminell. och att jag är 18 år jag hade svårt när jag var liten så nu jag vill bli kriminell.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vill kunna bidra med att hjälpa andra personer med vad de vill ha eller att jag ska ta de till rättväg.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag ska kunna göra saker utan och att bli bannad till exempel om jag ska råna så måste jag vara whitelistad.

Hur hittade du Unive? hur jag hitta unive var så här att jag sökte på swe tagen så kom unive fram först så jag började spela den mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska tjäna mycket med pengar sen hjälpa de fattiga personerna att ge de pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag tycker att unive är den bästa serven som finns i hela fivem så det är bara den jag spelar på.

Nekad, Utveckla och läs igenom reglerna igen. Du ska inte spela för makt och pengar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka