mikael2
Icke Medlem
- Meddelanden
- 57
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127861513/
Vad är ditt namn i verkligheten? mikael
Vad är ditt discord namn? Mentx#1817
Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär är 24 år han heter mikael. han är född i sverge men båda hans föräldrar kommer från pakistan. han hade en väldigt tuff barndom. en speciell händelse som han inte kommer att glöma bort var när han var 5år. då båda hans föreldrar hade misshandlat honom så hårt att han bröt sin arm och behövde åka till. sjukhuset så låtsades de att han hade ramlat från en gunga men om mikael hade sagt till läkaren att det var pappan som hade misshandlat honom så sa pappan att han skulle döda honom och efter det hade läkt efter 2 månader ungefär så fortsatte mamman och pappan slå honom men senare så slogs pappan och mamman och hans pappa hade dödat mikaels mamma så och då blev han jätte arg så han tog en kniv i köket och gick till pappan och skärde upp hans rygg bakifrån men så kom polisen ditt. och mikael fick bo i ett fosterhem och efter 10 år då han blev 15år så började han med knark och mikael blev beroende så han började sälja knark också det var olagligt men han fortsatte med det sen när han hade tjänat mycket pengar så han slutade med det för om polisen hade kommit på han så skulle det vara kört men han fortsatte att knarka ha hade svårt att sova och att andas så han sökte vård och sen när läkaren såg vad felet var va att han hade lunginflammation och hans lunger var typ helt svarta så ha fick mycket problem. han var kriminell och han hade det jätte dåligt.
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med en bra och seriös rp. jag kommer dessutom bidra med roliga och seriösa händelser. och att jag vet ganska mycket om rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tar det ganska seriöst och om man är whitelistad så kan man fixa jobb och det kommer bli mycket roligare. och det gör så att jag får bättre rp
Hur hittade du Unive? hur jag hitta unive var så här att jag sökte på swe tagen så kom unive rolplay och jag såg att det var en jätte bra server det var många spelare och sånt så det var så jag hitta unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att ha roligt och att skapa roliga händelser med andra spelare
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag tycker att unive är den bästa serven som finns i hela fivem så det är bara den jag spelar på.
Vad är ditt namn i verkligheten? mikael
Vad är ditt discord namn? Mentx#1817
Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008
Berätta om din karaktär. min karaktär är 24 år han heter mikael. han är född i sverge men båda hans föräldrar kommer från pakistan. han hade en väldigt tuff barndom. en speciell händelse som han inte kommer att glöma bort var när han var 5år. då båda hans föreldrar hade misshandlat honom så hårt att han bröt sin arm och behövde åka till. sjukhuset så låtsades de att han hade ramlat från en gunga men om mikael hade sagt till läkaren att det var pappan som hade misshandlat honom så sa pappan att han skulle döda honom och efter det hade läkt efter 2 månader ungefär så fortsatte mamman och pappan slå honom men senare så slogs pappan och mamman och hans pappa hade dödat mikaels mamma så och då blev han jätte arg så han tog en kniv i köket och gick till pappan och skärde upp hans rygg bakifrån men så kom polisen ditt. och mikael fick bo i ett fosterhem och efter 10 år då han blev 15år så började han med knark och mikael blev beroende så han började sälja knark också det var olagligt men han fortsatte med det sen när han hade tjänat mycket pengar så han slutade med det för om polisen hade kommit på han så skulle det vara kört men han fortsatte att knarka ha hade svårt att sova och att andas så han sökte vård och sen när läkaren såg vad felet var va att han hade lunginflammation och hans lunger var typ helt svarta så ha fick mycket problem. han var kriminell och han hade det jätte dåligt.
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer bidra med en bra och seriös rp. jag kommer dessutom bidra med roliga och seriösa händelser. och att jag vet ganska mycket om rp.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tar det ganska seriöst och om man är whitelistad så kan man fixa jobb och det kommer bli mycket roligare. och det gör så att jag får bättre rp
Hur hittade du Unive? hur jag hitta unive var så här att jag sökte på swe tagen så kom unive rolplay och jag såg att det var en jätte bra server det var många spelare och sånt så det var så jag hitta unive
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att ha roligt och att skapa roliga händelser med andra spelare
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag tycker att unive är den bästa serven som finns i hela fivem så det är bara den jag spelar på.