Nekad mikael2 | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mikael2

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199127861513/

Vad är ditt namn i verkligheten? mikael

Vad är ditt discord namn? Mentx#1817

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mikael och han är 24 år gammal i hans barndom så blev han uppväxt som en gangster han blev slagen av sina vänner och en dag tog han ett vapen från hans pappa och skjöt de som hade slagit honom. och hur han fick tag på vapnet var för att hans pappa var jägare så han tog ett vapen från han och sen så sprang han där ifrån och han klarade sig men sen så fick hans föreldrar reda på det så hamna han i foster hem men när han blev vuxen så flyttade han ut och han sålde knark och droger så han känna pengar han var kriminell. och sen när han träffade nya vänner som var gangsters också så hade de problem de hade slagsmål och sånt så en dag så hade de krig i ett ställe och mikael överlevde och typ två av hans vänner dog men de klarade sig. men mikael och hans vänner hade inte dödat alla av de för de var typ 5 stycken och mikael och de var 4 stycken. så mikael gick till de själv någon gång och döda de själv och han dödade alla de så han klarade sig och så blev han kriminell och skapade ett nytt gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna bidra med en bra rp i servern. och att jag kommer följa era regler. och att när man är medlem så kan man skaffa ett jobb och det är roligt att ha det. och att den här servern har en bra rp alltså att de flesta kan rpa bra och det är ju jätte bra att kunna det och att jag vill kunna hjälpa de andra spelarna också att rpa bra till exempel som mina vänner och att jag kan era regler jätte bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att det är en bra server för att alla kan rpa och de flesta är snälla personer och det är roligt och det är så jag är intresserad det är en bra och seriöst rp.

Hur hittade du Unive? jag sökte på swe tagen och så såg jag unive och så började jag köra på den och det är en bra server med många spelare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma så långt med min karaktär som möjligt, och samt kunna bli bättre på det under tiden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med ett bra rp samtidigt få en bra gemenskap i servern vilket är något jag glädjas av väldigt mycket. Men målet med karaktären är att sprida glädje runt kring sig samt få folk att skratta vilket är meningen med denna karaktären.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive såklart jag är jätte aktiv här.
 
Tillbaka
Top