Nekad mikael2 | Medlem ansökning [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mikael2

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad är ditt discord namn? mike4114

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mecho Corrnor. 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är aggresiv, omtänksam och snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Mecho och han är 24 år gammal i hans barndom så blev han uppväxt som en gangster han blev slagen av sina vänner och en dag tog han ett vapen från hans pappa och skjut de som hade slagit honom. och hur han fick tag på vapnet var för att hans pappa var jägare så han tog ett vapen från honom och sen så sprang han där ifrån och han klarade sig men sen så fick hans föräldrar reda på det så hamna han i foster hem men när han blev vuxen så flyttade han ut och han sålde knark och droger så han känna pengar han var kriminell. och sen när han träffade nya vänner som var gangsters också så hade de problem de hade slagsmål och sådant så en dag så hade de krig i ett ställe och Mecho överlevde och typ två av hans vänner dog men de klarade sig. men Mecho och hans vänner hade inte dödat alla av de för de var typ 5 stycken och Mecho och de var 4 stycken. så Mecho gick till de själv någon gång och döda de själv och han dödade alla de så han klarade sig och så blev han kriminell och skapade ett nytt gäng. Och det gänget han gick med i var farliga de hade vapen och allting som var kriminell likt och efter som Mecho hade haft krig innan så var han inte bered på att det skulle hända igen men en dag så kom ett annat gäng och började kaxa sig mot de och de kaxade tillbaka och det var bråk och en dag så bestämde de sig att ha ett gäng krig. och när de kom fram till den dagen så möte de upp i ett ställe och Mecho och hans vänner såg de en dag innan och kidnappade Mecho och en till en av de där gänget som kallar sig själva bloods och Mechos gäng han var med i kallar sig för någonting som ingen får veta så de där bloods visste inte vilka det var så när han den där bloods blev kidnappad så blev han förnedrad och till slut så döda Mecho honom med en pistol. Och den dagen de skulle ha krig så var en av Mechos kompis dödad på morgonen de hade gjort inbrott i hans hus och sen blev han mördad i hans egna hus och han hette Markus och senare så gick Mecho och hela gänget mot där bloods brukar hänga det var bakom en fritidsgård och klockan var 10 på natten. Men när de är framme så blev det skott låsning och alla började att skotta mot varandra. Bloods var typ 9 stycken när Mecho och hans gäng var 6 stycken men Mecho och hans gäng hade starka vapen på sig hela tiden med skottsäker väst och sånt och Mecho dödade 4 stycken av de medans bloods hade dödat 2 av deras vänner så de som överlevde var Mecho, Zeki, Noel, Anton. Och de var bästa vänner de kunde inte leva utan varandra. Och sen kommer poliserna till stället där det var skottlossning och polisen tog fast Zeki för att polisen såg honom och tog fast honom men efter som Zeki var Mechos bästa kompis så valde Mecho att fri ta honom genom att hota polisen och Mecho körde ikapp polisen med en rs6a och som ni vet så har Mecho mycket pengar igenom droger så han är rik kan man säga. Och när Mecho stoppar polisen så hotar han polisen igen att han sa släpp min kompis annars dör du och allt annat men polisen hämtade förstärkning och Mecho tog Zeki i hans bil och körde där ifrån och de kom undan polisen och senare gick de hem och tydligen visste polisen var de bodde så de var där och poliserna tog fast Mecho, Zeki men Noel, Leo hade klarat sig rätt bra faktiskt och Mecho och Zeki blev tagna till fängelse och de satt inne i 15år och de båda var lika gamla så nu är de 39 år. Och när de kom ut ur fängelset undrade Mecho om han ville fortsätta vara kriminell men det får vi reda på snart.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med i Unive är att skapa en så bra så möjligt rollspels miljö, det mesta är för att skapa bra och verkliga scenarion för att förbättra rollspels upplevelsen på Unive på ett bra sätt. För att jag och andra ska få en bra och rolig upplevelse på Unive Måste vi alla på serverern försöka att hålla ett rollspelande som är så seriöst och värkligt som möjligt. Där med att rp:a så bra man själv kan så dem andra spelarna tycker att det blir roligt och förtsätter att spela.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska försöka se till att båda parterna har lika kul i scenariona och att alla följer alla regler. Även att ingen ska göra regelbrott så att det blir ett roligt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har hänt ett par gånger när jag var ny till spelet för 4 år sen men jag har lärt mig av mina misstag och det har inte hänt att jag har brutit mot nån regel sen dess.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, suntförnuft, rdm, vdm, powergaming, Metagaming osv. Jag kan alla regler.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Tack för mig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka