Accepterad mikael | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikkaaaa

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199037867205/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael Andersson

Vad är ditt discord namn? MiiiiiKaaaaL#0743

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Tjena tjena mitt namn är Ulf Andersson och är 41 år gammal. Han har jobbat länge nu på postnord och Ulf känner att han vill tjäna lite mer pengar så han kan sälja och fixa snygga och fräscha bilar runt unive staden, Men annars lever Ulf med 3 stycken bilar och en moped, Ulf har fått många att skratta och ha en trevlig tid på unive, även skött regler och annat. Nu försöker Ulf gå på nya äventyr och nya mål. Han försöker fixa sig in i den stora bil branschen på grund av hans stora intresse för bilar och andra motorredskap.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har stort intresse för RP och verkligen gillar denna server, just på grund av att det är så seriöst och alla personer på servern har sin egna roll. Det skulle vara jättekul att kunna jobba på servern speciellt olika bil och motor jobb. Tycker det även är kul att träffa olika person och skaffa nya vänner. Och speciellt att spela med alla mina vänner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Känner att jag vill spendera mycket tid på just denna server. För ingen annan server har fått mig och fastna direkt från starten. Sen dessutom att det finns så mycket olika grejer att göra med och att jobba med,

Hur hittade du Unive? Nåra av min kompisar tipsade och sa att den var riktigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få folk ett bra skratt och att träffa andra med feta bilar och schyst personlighet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu spelar jag bara på denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka