Nekad mikael | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikkaaaa

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199037867205/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael Andersson

Vad är ditt discord namn? mikka#1488

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2006

Berätta om din karaktär. ELIAS "racern" ÅKERBLOM född år 1997 med sin pappa och mamma i en liten stad kallad unive city. Elias pappa har get kunskapen av bilar och stret race gangster livet. Nuförtiden håller Elias på med bilar och darkweb deals för att känna lite pengar till sina super trimmade bilar som hans BMW 327 turbo. Men elias vill ändra på sitt liv. Han känner att gangster livet inte passar honom längre och vill starta ett nytt liv som mekaniker eller andra bil jobb. Detta är min karaktär

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tror att min karaktär kommer skapa en rolig Vibe inne på servern. med sina fräna bilar osv. och har redan haft White list tidigare på denna servern med en annan karaktär men den är tyvärr borta för tillfället.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Känner att jag vill spendera mycket tid på just denna server. För ingen annan server har fått mig och fastna direkt från starten. Sen dessutom att det finns så mycket olika grejer att göra med och att jobba med,

Hur hittade du Unive? Nåra av min kompisar tipsade och sa att den var riktigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att fixa och göra om så många olika bilar var en riktigt bra mekaniker på just vianor. och ha en riktigt rolig stund.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att äga så många olika, trimmade och snabba bilar även vara med i massa stret racer och jobba mig in i bil branschen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelar jag bara på denna server. har vart inne på andra serverar men denna lockar mest

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka