Nekad Mikael Larsson | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikael Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198160796686/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tett Wennerborg

Vad är ditt discord namn? TettMaister#1988

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Mikael Larsson som kommer från Göteborg och är en person som har ganska lätt att bli arg och som gillar pengar och att leva ett lyxliv med många bilar och sånt. Han är också intresserad i bilar och motorcyklar så därför skulle han vilja jobba hos mekonomen eller som bil försäljare. Just nu är han 31 år gammal och jobbar som en fiskare. Han äger en bmw och en volvo och volvon köpte han hos en privat person och Bmw köpte han hos saras bil och Mc. Han har också hållit på med Basket och Boxning i sitt liv och vet därför hur man försvarar sig i våldsamma situationer. Mikael är en snäll men ganska aggressive person och när han var ung så håll hans pappa på mycket med bilar och det var då Mikaels intresse för bilar och motorcyklar började sen dess har han alltid velat hålla på med bilar eller motorcyklar. Han har tagit bil Körkort och Mc körkort. Mikaels bästa vän heter Emil Berg och dom har varit vänner sen flera år tillbaka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är riktigt kul att köra roleplay och testa mina skådespelar skills. Och att unive är en av dom största roleplay servrarna i Sverige.
Och för att jag vill ha vissa fördelar som man får genom att vara medlsem t.ex att man kan jobba på whitelistade jobb och att man vet om alla regler och sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är som sagt en av dom största Roleplay servrarna i Sverige och jag tycker att det än så länge är riktigt kul att köra på servern. Jag blir också intresserad när jag ser att det är så många som spelar på servern och att den är aktiv nästan dygnet runt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att jag såg den på rekomenderade serverar och tyckte att det såg väldigt interessant ut så jag gick in på den och började spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att vara så bra på det så möjligt och att min karaktär ska kunna jobba hos mekonomen eller något seriöst jobb. Och att min karaktär kan bli så framgångsrik som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu är det att bli medlem som står högst upp på listan.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, eftersom att jag bara har spelat på två serverar och jag har spelat mest på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka