Nekad Mikael Larsson | Medlem ansökning (Micke)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikael Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198160796686/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tett Wennerborg

Vad är ditt discord namn? TettMaister#1988

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Mikael Larsson som kommer från Göteborg och är en person som har ganska lätt att bli arg och som gillar pengar och att leva ett lyxliv med många bilar och sånt. Han är också intresserad i bilar och motorcyklar så därför skulle han vilja jobba hos mekonomen eller som bil försäljare. Just nu är han 31 år gammal och jobbar som en fiskare. Han äger en bmw och en volvo och volvon köpte han hos en privat person och Bmw köpte han hos saras bil och Mc. Han har också hållit på med Basket och Boxning i sitt liv och vet därför hur man försvarar sig i våldsamma situationer. Mikael är en snäll men ganska aggressive person och när han var ung så håll hans pappa på mycket med bilar och det var då Mikaels intresse för bilar och motorcyklar började sen dess har han alltid velat hålla på med bilar eller motorcyklar. Han har tagit bil Körkort och Mc körkort. Mikaels bästa vän heter Emil Berg och dom har varit vänner sen flera år tillbaka.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är riktigt kul att köra roleplay och testa mina skådespelar skills. Och att unive är en av dom största roleplay servrarna i Sverige.
Och för att jag vill ha vissa fördelar som man får genom att vara medlsem t.ex att man kan jobba på whitelistade jobb och att man vet om alla regler och sånt.