Accepterad Mikael Larsson | Medlem ansökning [Catzuzi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikael Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198160796686/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tett Wennerborg

Vad är ditt discord namn? TettMaister#1988

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2006

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Mikeal Larsson han är är 31 år gammal och hans intressen är att lära sig nya grejer, Bilar och Motorcyklar Han gillar att läsa böcker och ströga speciellt med sin polare Enzo. han äger 4 bilar och 3 motorcyklar. När han var liten jobbade hans föräldrar med bilar och därifrån fick hans sitt intresse för att också jobba med det. har tycker det är jätte roligt med bilar och har alltid varit intresserad av motorer. att jobba med någonting inom bilar är hans drömjobb.
men som sagt när Mikael var liten så jobbade hans föräldrar med bilar och Mikael har alltid gillat att lära sig nya saker så han följde ofta med till deras jobb och där har han lärt sig väldigt mycket. han gick bygg i gymnasiet och gick ut med runt 260 merit poäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan bidra med bra RP och tycker att det är jätte roligt att spela på Unive då jag har varit medlem och jobbat på ett whitelistat jobb och grejer men den har blivit indragen av någon anledning

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är som sagt en av dom största Roleplay servrarna i Sverige och jag tycker att det än så länge är riktigt kul att köra på servern. Jag blir också intresserad när jag ser att det är så många som spelar på servern och att den är aktiv nästan dygnet runt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att jag såg den på rekomenderade serverar och tyckte att det såg väldigt interessant ut så jag gick in på den och började spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra på det som möjligt och ha mycket kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli så framgångsrik som möjligt med hjälp av att jobba med bilar eftersom det är det min karaktär gillar. Just nu är det att få tillbaka mitt medlemskap.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, eftersom att jag bara har spelat på två serverar och jag har spelat mest på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka