Nekad Mikael Larsson | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mikael Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198160796686/

Ditt Hex-ID: 11000010bf3dc0e

Vad är din discord tagg? TettMaister1988

Vem var det som bannade dig? SvampBob

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min kompis som var hemma och lanade hos mig körde på servern och på mitt internet och han är ny till fivem och körde utan mic och hade inte läst regler så att jag tror han blev bannad för det och då blev jag också bannad för vi körde på samma ip

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget jag hade inte spelat någonting den dagen min kompis blev bannad jag joinade servern sen gick jag ut direkt för att mina andra kompisar på Lanet sa till mig att komma in på rainbow six siege

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban enligt mig eftersom att jag borde inte straffas för något jag inte har gjort bara för att vi körde på samma internet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sagt år min kompis att inte lalla runt på servern annars har inte jag gjort nåt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att om en blir bannad på samma internet så blir alla på det internetet bannade

Har du läst våra regler? Ja

Tjenare, Vill att du försöker till att utveckla din ban överklagan. Välkommen att skriva ny ban överklagan om 24h. Mvh BotMelwin

Tillbaka