Nekad Mikael Larsson | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mikael Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198160796686/

Ditt Hex-ID: 11000010bf3dc0e

Vad är din discord tagg? TettMaister1988

Vem var det som bannade dig? SvampBob

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min kompis lanade hos mig och spelade inne på Unive, Men han spelar inte RP och tar det inte så seriöst så att han gick runt utan mick och sparkade på massa bilar och lallade runt och han blev bannad, Och jag har hört av andra när jag frågade vad som hade hänt i discord servern att alla på samma IP eller som kör på samma internet blir också bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade knappt någonting den dagen utan det var som sagt min kompis som blev bannad när han körde på Unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en felaktig ban eftersom jag som inte har gjort något fel och dessutom inte ens spelat någonting dagen jag blev bannad och blev bannad bara för att vi kör på samma IP och internet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit bannad tidigare eftersom jag spelar seriös RP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sagt åt min kompis att läsa reglerna eller att inte lalla runt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alla som spelar på samma IP som någon som blir bannad blir också bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Att skylla på din vän är ingen bortförklaring!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka