Nekad Mikael Hassan | Chef-jobb ansökan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrustLux

Icke Medlem
Meddelanden
475
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekkonomen

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? CrustLux#9009

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan det startades men tagit flera pauser.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Vill förtydliga frågan ovan att jag både varit med i ledning av gäng Milicobras och alltså spelat på båda sidor. Iaf, jag kommer utveckla jobbet genom att dagligen se till att mina anställda gör de dom ska och att vi alltid har arbetare vakna och redo att hjälpa till.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Då jag tidigare varit delägare på inquisitor för länge sedan har jag koll på det mesta när det kommer till fakturor. Jag har även rpat med att laga bilar inom vårat gäng i flera månader och kan därmed bidra med en utvecklad och seriös rp kring det vilket jag hoppas kunna lära ut till de andra som jag anställer.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna vara inne dagligen men mest på kvällen då jag har plugg fram till 16:30 i stort sätt varje dag. Trots detta är jag ändå aktiv på discord ifall någon anställd behöver hjälp eller bara behöver ställa en fråga.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag. Just nu har jag inget jobb då jag tycker att det är alldeles för svårt att skaffa ett. Jag har försökt ta kontakt med polis både in game och på discord för att lösa ett jobb men utan svar. Samma sak gäller mekkonomen. Därmed anser jag att istället för att leta chefer höger och vänster som inte är tillgängliga kan jag själv bli en och anställa folk jag känner är mogna och anpassade för att rpa som mekaniker.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka