Nekad mik | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mik

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? m4a111111

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leon zoiwe 32år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, trevlig och ätt att prata med.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Att få många vänner och sen få träffa nytt folk på servern för har inte varit inne på länge.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra och rolig rp. Jag vill lite bli krim efter jag har spelat normalt efter ett tag. Men jag vill göra roligt för båda sidorna som är med i sinario. Jag kan mycket ungefär alla regler utan till så ja kommer inte göra något fel så kommer vara en bra spelare som inte lallar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att mortståndren ska få vinna också inte bara en själv sen att alla ska ha roligt istället för o bara vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja en gång och jag lärde mig att aldrig hålla på o lalla igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = random death match när man abra dödar utan anlednig. powergaming = om man tar skada utan o rpa på det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en bra rpare nu har över 1000 timmar

Tillbaka