Vad är ditt namn i verkligheten? Kim
Ditt discordnamn: !=M4A1=#9999
Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2007
Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag har väldigt mycket erfarenheter inom just denna delen med fivem. Jag kan alla staff kommandon ingame och på discord då jag lärt mig det från tidigare. Jag jobbar på bra med flyt så länge jag har något och göra. Jag vill helst jobba inom don eller krim området då jag har mest erfarenheter inom de områden. Jag skulle helst vilja bli don då jag tycker det är roligast samt så kan jag allt inom det området. Jag skulle också gärna vilja lära ut nya personer till staff teamet då jag tycker det också är väldigt kul. Samt så saknar jag nu också att göra staff arbete och skulle gärna vilja börja med det igen.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? runt 15:30 - 22:00 på vardagar
13:00 - vilken tid som hälst på natten
Hur länge har du spelat på Unive? började i 2023 i 2 månader men är tillbaka nu tog en pause från fivem
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Det har jag lite kommandon under
/tpm - du teleporteras till waypointen du har
/noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/toggleid man ser id
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning)
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) (andledning)
/skin (id) man ger någon skin
/who (id)
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id) /goto (id)
/dv och radie.
/revive (id)
/addkey Jag ger mig en nykel
/v (spawnnamn) Man spawnar bil
/goto (ID) man går till spelaren med det idt
/setjob (ID) (Rank) man ger spelaren med det idt jobbet och den rangen
/sqlbanoffline bannar spelaren när dom är offline
/reports ser reports
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är redo att göra alla områden
Ditt discordnamn: !=M4A1=#9999
Ange ditt födelsedatum 10 Juni 2007
Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli staff är för att jag har väldigt mycket erfarenheter inom just denna delen med fivem. Jag kan alla staff kommandon ingame och på discord då jag lärt mig det från tidigare. Jag jobbar på bra med flyt så länge jag har något och göra. Jag vill helst jobba inom don eller krim området då jag har mest erfarenheter inom de områden. Jag skulle helst vilja bli don då jag tycker det är roligast samt så kan jag allt inom det området. Jag skulle också gärna vilja lära ut nya personer till staff teamet då jag tycker det också är väldigt kul. Samt så saknar jag nu också att göra staff arbete och skulle gärna vilja börja med det igen.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? runt 15:30 - 22:00 på vardagar
13:00 - vilken tid som hälst på natten
Hur länge har du spelat på Unive? började i 2023 i 2 månader men är tillbaka nu tog en pause från fivem
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Det har jag lite kommandon under
/tpm - du teleporteras till waypointen du har
/noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/toggleid man ser id
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning)
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) (andledning)
/skin (id) man ger någon skin
/who (id)
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id) /goto (id)
/dv och radie.
/revive (id)
/addkey Jag ger mig en nykel
/v (spawnnamn) Man spawnar bil
/goto (ID) man går till spelaren med det idt
/setjob (ID) (Rank) man ger spelaren med det idt jobbet och den rangen
/sqlbanoffline bannar spelaren när dom är offline
/reports ser reports
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är redo att göra alla områden