- Meddelanden
- 39
- Reaction score
- 11
Vad är ditt namn i verkligheten? Milea
Ditt discordnamn: ns1 miileeaaa#0777
Ange ditt födelsedatum 19 December 2004
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff igen då jag vill försöka göra servern till en bättre plats. Samt för att hjälpa till att utveckla servern till det bästa möjliga.
Jag har haft tidigare erfarenheter om att vara staff på just Unive och jag tänker att det kommer ge mig en fördel med tanke på att jag vet ganska mycket så det finns ända ganska lite att lära mig eftersom jag har varit staff under en period.
Jag vill bistå till att servern ska växa på dom sätten man kan på genom att hjälpa er i ledningen att göra Unive till en bättre plats.
Jag vill bli staff då jag är en aktiv medlem på både på FiveM, Discord och Forumet. Vilket jag tänker underlätta för både er i ledningen samt för alla medlemmar på Unive då alla medlemmar får allt kollat som dom har skickat in.
Och jag inser nu när man varit staff under en period så förstår man verkligen hur mycket ni alla gör för servern, vilket jag vill försöka underlätta när jag blir staff, jag kommer försöka gör så mycket jag kan, den här gången för att inte bli av med min helper. För att jag faktiskt trivdes att vara helper. Och det är en period som jag faktiska saknar ska inte ljuga.
När det kommer till rpn är jag en seriös rpare vilket jag vill kunna vara en förebild till andra att vara så att lallandet kommer att minska, vilket jag tänker mig kommer att bli bättre när man är en helper. Då folk ser upp till en på ett helt annat sätt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Under vanliga dagar:
Måndag 13:00 - 23:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 15:20 - 23:00
Torsdag 15:40 - 23:00
Fredag 13:50- 03:00
Lördag 12:00 - 03:00
Söndag 10:00 - 12:00
Under lov:
Måndagar: 14:00- 02:00
Tisdagar: 13:00-02:00
Onsdagar: 14:00- 02-00
Torsdagar: 14:00-02:00
Fredagar: 14:00- 03:00
Lördagar: 14:00- 03:00
Söndagar: 17:00- 05:00
En lite överblick om hur mycket jag kommer vara online. Inklusive pauser såklart!
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen Augusti 2021, så snart ett år. Och det kommer bli mer.
Har du tidigare erfarenheter som staff?
/ban [ID] [Dag] [Anledning]
/unban [hex-id] [man unbannar folk om dem t.ex gjort en banöverklagan och den är godkänd]
/banhistory [hex-id] [så ser man om personen har några tidigare banns]
/svban [id] [anledning] [detta gör så man bannar någon i en timme]
/banoffline [hex-id] [dag]
/who [id] [man ser om personen är krim eller inte]
/kick [id] [du kickar den personen från servern]
/freeze [id] [man gör någon så den är fryst alltså den kan inte röra sig]
/Noclip [man flyger runt osynlig]
/unfreeze [id] [Man gör så att spelaren kan röra sig igen]
/setjob [id] [job] [joblevel]
/goto [id] [Man går till en person]
/spec [Man får upp en meny som man kan välja vem man ska kolla på]
/clearchatforall [Man rensar chatten för alla]
/bring [id] [Man tpar någon till sig själv]
/announce [Man skickar ut ett viktigt meddelande]
/sv [Man skriver i servervakternas chat].
/sc [Du skriver i Staff chatten]
/sv [Du skriver i servervakt's chatten]
/addkey [Nyckelns namn]
/skin [id] [Du ger den personen möjlighet att ändra sin karaktär]
/dv [Du tar bort en bil]
/revive [Du gör så personen kommer tillbaka till liv]
/toggleid [Du ser folk ID]
/togglename [Du ser folks ID samt Steam namn]
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, tror allt skulle passa egentligen. Vill bara få möjligheten att bli staff igen.
Ditt discordnamn: ns1 miileeaaa#0777
Ange ditt födelsedatum 19 December 2004
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff igen då jag vill försöka göra servern till en bättre plats. Samt för att hjälpa till att utveckla servern till det bästa möjliga.
Jag har haft tidigare erfarenheter om att vara staff på just Unive och jag tänker att det kommer ge mig en fördel med tanke på att jag vet ganska mycket så det finns ända ganska lite att lära mig eftersom jag har varit staff under en period.
Jag vill bistå till att servern ska växa på dom sätten man kan på genom att hjälpa er i ledningen att göra Unive till en bättre plats.
Jag vill bli staff då jag är en aktiv medlem på både på FiveM, Discord och Forumet. Vilket jag tänker underlätta för både er i ledningen samt för alla medlemmar på Unive då alla medlemmar får allt kollat som dom har skickat in.
Och jag inser nu när man varit staff under en period så förstår man verkligen hur mycket ni alla gör för servern, vilket jag vill försöka underlätta när jag blir staff, jag kommer försöka gör så mycket jag kan, den här gången för att inte bli av med min helper. För att jag faktiskt trivdes att vara helper. Och det är en period som jag faktiska saknar ska inte ljuga.
När det kommer till rpn är jag en seriös rpare vilket jag vill kunna vara en förebild till andra att vara så att lallandet kommer att minska, vilket jag tänker mig kommer att bli bättre när man är en helper. Då folk ser upp till en på ett helt annat sätt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Under vanliga dagar:
Måndag 13:00 - 23:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 15:20 - 23:00
Torsdag 15:40 - 23:00
Fredag 13:50- 03:00
Lördag 12:00 - 03:00
Söndag 10:00 - 12:00
Under lov:
Måndagar: 14:00- 02:00
Tisdagar: 13:00-02:00
Onsdagar: 14:00- 02-00
Torsdagar: 14:00-02:00
Fredagar: 14:00- 03:00
Lördagar: 14:00- 03:00
Söndagar: 17:00- 05:00
En lite överblick om hur mycket jag kommer vara online. Inklusive pauser såklart!
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen Augusti 2021, så snart ett år. Och det kommer bli mer.
Har du tidigare erfarenheter som staff?
/ban [ID] [Dag] [Anledning]
/unban [hex-id] [man unbannar folk om dem t.ex gjort en banöverklagan och den är godkänd]
/banhistory [hex-id] [så ser man om personen har några tidigare banns]
/svban [id] [anledning] [detta gör så man bannar någon i en timme]
/banoffline [hex-id] [dag]
/who [id] [man ser om personen är krim eller inte]
/kick [id] [du kickar den personen från servern]
/freeze [id] [man gör någon så den är fryst alltså den kan inte röra sig]
/Noclip [man flyger runt osynlig]
/unfreeze [id] [Man gör så att spelaren kan röra sig igen]
/setjob [id] [job] [joblevel]
/goto [id] [Man går till en person]
/spec [Man får upp en meny som man kan välja vem man ska kolla på]
/clearchatforall [Man rensar chatten för alla]
/bring [id] [Man tpar någon till sig själv]
/announce [Man skickar ut ett viktigt meddelande]
/sv [Man skriver i servervakternas chat].
/sc [Du skriver i Staff chatten]
/sv [Du skriver i servervakt's chatten]
/addkey [Nyckelns namn]
/skin [id] [Du ger den personen möjlighet att ändra sin karaktär]
/dv [Du tar bort en bil]
/revive [Du gör så personen kommer tillbaka till liv]
/toggleid [Du ser folk ID]
/togglename [Du ser folks ID samt Steam namn]
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, tror allt skulle passa egentligen. Vill bara få möjligheten att bli staff igen.
Senast ändrad: