Nekad Miickiss | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miickiss

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Michaela Andersson

Vad är ditt discord namn? Miickiss

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 1991

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sanna Larsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig hjälpsam lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Sanna kommer ifrån en normal familj helt vanlig svensson familj.. Tidigt i livet så valde hon själv att utforska världen lite och det gjorde att hon hamnade i trubbel många gånger där droger blev en vardag.. Det hon inte visste var att vägen hon var på skulle dra in henne djupt i den kriminella världen.. Hon träffade en kille som var med i en mc klubb och dom hängde väldigt mycket med varandra tillslut var även hon indragen i klubben.. Åren gick och livet rullade på Det kom till en slut punkt där hela klubben blev splittrade och sanna stod återigen själv.. Framtiden är oviss men hon försöker hitta rätt plats i livet var det leder det vet hon inte

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle försöka bidra med bra rp.. Utöver det jag kan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte gå för 100% w utan låta alla ha så roligt som det går även dom man spelar mot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Alla har vi nog brytit mot någon regeln någon gång inget jag riktigt kommer ihåg har hållt på med rp sen 2018

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming man ska alltid spela på sina skador sen har vi den största reglen som egentligen sammankopplar alla andra och det är sunt förnuft.. Man bör tänka igenom sina handlingar innan man utför dom ..

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Som person är jag väl inte direkt den socialaste haha lite lätt blyg av mig

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka