Accepterad MihaJr | Medlem ansökning [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MihaJr

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? @shzdp

Vad är ditt födelsedatum? 3 April 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Sami Lala 24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart,unik,problem lösare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Sami Lala och är 24 år gammal. han har haft en ganska tuff uppväxt när hans mamma dog när han var 2 år gammal och efter hans mamma dog så blev hans pappa en ''drugdealer'' och drack mycket alkohol. Hans pappa blev alltid mer och mer våldsam. Detta varade tills Sami blev 9 år gammal. Då hans pappa bröt hans ben och sen så tog socialen kontakt med Sami´s pappa. Efter det så blev han dragen till ett foster hem och hans pappa tog självmord efter 2 månader. Hans pappa ångrade att han hade behandlat sin son så dåligt. Efter Sami fick reda på detta blev han jätte ledsen och han blev samt kriminell efter hans pappa dog och började följa hans pappas fotspår. Sami blev kriminell när han var bara 15 år och han har nu varit springis till folk och han har även vart solo. Han planerar på att joina ett gäng i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, med mina 1000+ timmar på fivem (unive) kan jag alla regler samt andra normer. Jag är en seriös spelare. Jag kommer komma med mycket förslag som kan bidra till servern. I längden kommer jag bidra till roliga scenarion som är bra och välplanerade för alla parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara ska vara på min sida om jag gjorde något fel. TEX om jag ska hoppa sup så säger jag både vad jag gjorde för fel och vad motpartens sida gjorde fel. Och ibland måste inte min sida vinna, vi kan låta dem vinna då och då. Sen om vi gör något fel så kan jag ta upp det. Och inte bara skita i vad vi gjorde för fel, om vi inte tar upp det så är det vi som gör fel

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm=veichle death match kör på någon. Rdm=random death match dödar någon för ingen anledning. C logg =man lämnar spelat för ingen anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min vön kan inte komma in i sin forum så han skrev via min konto

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka