Nekad MihaJr | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MihaJr

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? MIHA#8311

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Hej . Min karaktär går under namnet Ali Raza. Han är hyfsad ny inflytad i staden, har bort i staden i en månad och har skaffat många nya kompisar som han har bra kontakt med. När Ali var runt om 20 år vill han uppfylla sin största dröm. Hans dröm var att flytta till England, Detta var speciellt pågrund av den fina kulturen som fanns där. ali blev så intreserad av England eftersom han hade forskat om England under nästan varje år under hans skolgång. När han väll hade flyttat till England och bort där några år så fick han ett samtal om att hans mormor hade blivit sjuk och att hon behövde hjälp med hushållet. Eftersom Ali älskade sin mormor till månen och till baka så tvekade han inte en sekund att hjälpa sin sjuka mormor. Därför flyttade Ali till baka till Sverige till staden som hans mormor bodde i, denna stad hette Unive city. Efter 1 år av att hjälpa sin mormor gick hon tyvärr bort och Ali behövde klara sig på egen hand.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en social rollspelare med ett års erfarenhet av unive, även tidigare staff. Jag har ett kreativt sätt att rollspela och utgår från sunt förnuft. Jag komemr utföra unika scenarion, rollspela med sunt förnuft,
Jag kommer att utföra roliga, unika och proffsiga scenarion. jag vill skapa unika scenarion som kan stå ut lite. Även om det är svårt att bara komma på unika scenarion snabbt så kmr jag göra allt för att hitta på så bra scenarion så möjligt. Jag kommer också bidra med min proffsiga RP: nivå där jag kommer att vara med och ha en så bra nivå på servern så möjligt. Jag kommer också såklart bidra med rolig rp! Göra det roligt för båda parterna och ha så roligt jag kan med folket på servern! Social rp är något som jag alltid försöker använda mig av så mkt så möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara ska vara på min sida om jag gjorde något fel. TEX om jag ska hoppa sup så säger jag både vad jag gjorde för fel och vad motpartens sida gjorde fel. Och ibland måste inte min sida vinna, vi kan låta dem vinna då och då. Sen om vi gör något fel så kan jag ta upp det. Och inte bara skita i vad vi gjorde för fel, om vi inte tar upp det så är det vi som gör fel

Hur hittade du Unive? örde om FiveM via vänner och testade några servrar men såg när man filtrerade via population att Unive var svensketta, läste runt på forum och testade världen. Den föll mig i smaken och jag vill nu göra en seriös RP karriär hos Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka