Accepterad MihaJr | Medlem ansökning [isaac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MihaJr

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas

Vad är ditt discord namn? miha_jr

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Raza 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojalitet,respekt,smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ali Raza är en 25 år gammal man från irak sen han har varit liten har de uppståt problem i hans familj skrik,bråk,slagsmål en oanpassad miljö för någon så ung som han hans familj flydde landet för och komma till sverige för och kunna förbättra sig samt kunna ha ett bra liv medans det är krig pga i deras hemland hans mamma eller farsa hade inte mycket pengar men ali som liten såg hur de äldre klädde sig med fina kedjor jackor och byxor men ali hade inte råd för något av det. Sen Ali blev nyfiken av de livstillen som de äldre lever och börja drifta med dom. framtid planer för min karäkter är att bli kriminel kanske även att starta ett göng

Vad kan du bidra med till serverns RP? En seriös och kul dynamik med en långsiktig förankring i Unives roleplay. Jag ska se till att investera i min karaktär och vara med att bygga upp samhället så nuvarande spelare och framtida kan vara med i något mer kul och större. Hög RP, seriös RP med betoning i det sociala och samhällseniga.ag gillar att bjuda på mig själv och kommer vilja få andra att ha det kul samtidigt som jag njuter av att spela i Unives värld.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Se till att samtliga involverade får en härlig upplevelse i alla situationer som uppstår med varandra i spelet. Man ser helt enkelt till att motparten även har kul i rollspelen som sker och tänker på allas bästa i mån av rolspelet

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag blev en gång bannad för sunt förnuft och det var genom att jag körde in en cyckel i sjukhuset och jag har lärt mig att man ska tänka efter samt tänka skulle man göra detta i verkligheten och jag har lärt mig där suntförnuft.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja, vdm=veichle death matck när man kör över någon, rdm=när man dödar någon av ingenanledning,c logg=när man lämnar under scenario, fearrp= när man är t.ex har en gun riktad och man börjar slå personen det är ej fearrp utan man måste vara som i verkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har varit medlem här flera gånger

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka