Accepterad MihaJr | Medlem ansökning |BING

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MihaJr

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/MihaJr/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? MIHA#3811

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Hans namn är Ali Raza och är född 1999. Han är en rolig kille som är född i Göteborg där han bodde med hela sin familj. Men efter drama så har hela familjen avlidit men han är kvar och vill testa ett nytt liv en ny stad som en helt ny människa. Han är en empatisk och ambitiös kille med stora drömmar inom musik världen, då han både sjunger och spelar gitarr (Behöver inte betyda att han är bra). Hans mor var en kvinna som i sin tidiga ålder började jobba på en bordell vilket gör att hon blev gravid med mohammed väldigt fort och därför har han aldrig haft en sån bra kontakt med henne, hans far var en mycket framgångsrik arbetsvillig man som jobbat en hel del utomlands med en hel del olagligheter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för jag tror de skulle var en stor möjlighet för mig att utvecklas som karaktär. Men även lära mig att utspela riktigt situationen och få en bättre förståelse av de hela. Jag kan medföra med roligt skratt men även en hel del roligheter då jag är ganska rolig individ.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med att rollspela på Unive är att få en helt fattning på människor och hur det beter sig, även utvecklas som karaktär och slippa den riktiga verklighet jag lever i och start ett nytt liv. Även träffa roliga människor och få ett gott skratt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan spela för att mot parten ska vinna i scenariot som gällande ett rån och man gör inget för att stoppa de. Eller att man inte göra något för att det ska vara en vinst för en själv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade de unive genom vänner och sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka