- Meddelanden
- 98
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MihaJr/
Ditt Hex-ID: 11000015798c931
Vad är din discord tagg? miha_jr
Vem var det som bannade dig? anti cheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fan vet jag
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag k;rde och kom till sjukan skulle parkera min bil sen en kille stog i v'ggen och jag fr[ga honom kan du flytta p[ dig sen jag hoppa in i bilen sepelt crasha satrta om datorn gick in i unive och s[g att jag blev bannad av anti cheat
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för jag har igt fusk ni kan kolla geno,m
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja blev bannad för vdm men det var felaktifr och de som avr it felaktigft var suntyförnuft för körde in i jsukan me en cykel
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har ingen anning
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för dene felaktig
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 11000015798c931
Vad är din discord tagg? miha_jr
Vem var det som bannade dig? anti cheat
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fan vet jag
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag k;rde och kom till sjukan skulle parkera min bil sen en kille stog i v'ggen och jag fr[ga honom kan du flytta p[ dig sen jag hoppa in i bilen sepelt crasha satrta om datorn gick in i unive och s[g att jag blev bannad av anti cheat
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för jag har igt fusk ni kan kolla geno,m
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja blev bannad för vdm men det var felaktifr och de som avr it felaktigft var suntyförnuft för körde in i jsukan me en cykel
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har ingen anning
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för dene felaktig
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja