Nekad MihaJr | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MihaJr

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MihaJr/

Ditt Hex-ID: 11000015798c931

Vad är din discord tagg? miha_jr

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-22 090712.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fär att jag använde spawnmenu och skrev sån report att de kunde revva mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick runt i stan så softr körde lite sit o dit sen kom jag på torget och min ibkls motor hälsa va redan skit så den gick kaput sen så tpg jag bort den från vägen och ringde min koimpis att hab ksulle komma sen så kom någon random i full fart och körde in mig i denna vägen och jag fick den buggen att man går i en loop genom mapen sen så hände de och jag abnvände spawnmenu och fråga opm ress

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ass[ det var ju en aktig ban f;r jag fr[ga v'll i reports kan jag få rev och jag själv blev på körd och jag skulle inte använda spawnmenu alltså jag använde som något som kan hjälpa mig och jag tror det är en aktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det var när jag skre i twitter säljer baseboll träd för och spela baseboll och jag ahr lärt mig att jag inte ksa ha krim i twitter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja tt alltså inte ancvända spawnmenu och report som en fördel och något som kan hjälpa mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte använda spawnmenu och fråga i report för rev

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Du använder spawnmenu cirka 2 min efter du dog? Man kan hålla in E och spawna på sjukan.

Du använder spawnmenu cirka 2 min efter du dog? Man kan hålla in E och spawna på sjukan.
Nä de gjorde jag inte o jag hade it möjligheten o trycka E jag Behlvde vänta så du kolla logsen i 10 min

Tillbaka