Nekad Mihailo | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mihailo

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199145695030/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mihailo

Vad är ditt discord namn? vatsy

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2005

Berätta om din karaktär. han har växt upp med en tuff familj som inte hade pengar och han har nu hitta till unive som ska bli hans stad och han är 20 år och han gillar saker inom polisen som typ skjuta jaga folk och massa annat

Varför ska just du bli Medlem på Unive? så man kan bidra med bättre rp så jag kan få upp leva mera som medlem så kan man ju bli polis och sånt så de är varför ni ska ge mig medlemmarskap

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att de är många personer som är inne bra rp man är serösa på serven och man lallar inte man får inte många skansar som jag gillar och de som gör mig intresserad är att man kan få jobba på många jobb och man kan nog få uppleva mycket

Hur hittade du Unive? mina vänner sa de till mig så jag gick in på serven och märket att den var bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att roligt göra allt jag kan för att de ska vara bra rp och göra så de andra ska ha de roligt och bli polis är mitt största mål med serven och uppleva mycket

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis och göra bra rp uppleva mycket och göra det roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej de har jag inte jag har bara kört på unive 1 månad

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka