Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199145695030/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mihailo
Vad är ditt discord namn? Vasty
Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2005
Berätta om din karaktär. han är snäll omtänksam och han är 20 år gammal hans intressen är att jobba inom polisen
Varför ska just du bli Medlem på Unive? så jag kan bidra med bättre rp och så men får uppleva mer som man får göra och så kan man ansöka till jobb
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att de är en bra rp server som man kan få se mycket och men kan utveckla sin karaktär och men får uppleva väldigt mycket som många säger
Hur hittade du Unive? min vänner sa de till mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha de roligt och inte sprida negativt och uppleva mycket
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bra rp glad uppleva mycket och bli polis
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja de är jag
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag upp till 100%
Vad är ditt namn i verkligheten? Mihailo
Vad är ditt discord namn? Vasty
Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2005
Berätta om din karaktär. han är snäll omtänksam och han är 20 år gammal hans intressen är att jobba inom polisen
Varför ska just du bli Medlem på Unive? så jag kan bidra med bättre rp och så men får uppleva mer som man får göra och så kan man ansöka till jobb
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att de är en bra rp server som man kan få se mycket och men kan utveckla sin karaktär och men får uppleva väldigt mycket som många säger
Hur hittade du Unive? min vänner sa de till mig
Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha de roligt och inte sprida negativt och uppleva mycket
Vad har du som mål att uppnå på Unive? bra rp glad uppleva mycket och bli polis
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja de är jag
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de gör jag upp till 100%