Accepterad migthybuns | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zapes

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? zares1

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam sjöberg och är 23år gammal, Adam är blånd, blåa ögon, Och rålig personlighet.
När Adam var 12år så var hans föräldrar med i en bilbrand och gick bort och när han var cirka 14år så blev han adopterad av en svensk familj, Under alla dessa år har Adam alltid varit fordons intreserad och har haft många fordom under sina tonnår.
Nu när Adam vill ansöka till Unive city så har han tängt sig att börja jobba på sc styling,Marja lisas, pb styling, mekko, eller autoexpert.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en fantastisk social rp, Rolig rp, och inte spela bara för att vinna varända scenario!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla i scenariot ska ha kul inte bara en skälv utan att tänka på att alla vill ha kul under rpn½

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm= att man dödar någon utan anledning, VDM= att man använder sitt fordon som vapen. C-logg= C.logg innebär att man stänger av spelet för att man inte ska förlora ett scenario, Copbait=att man försöker få snuten efter sig tex sladdar framför. Powergaming- powergaming innebär att man inte rpar på skador tex att man kör 250kmh in i en vägg o sen körvidare om ingenting.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelar på några olika server och har spelar fivem i 1år nu och har ish 1,000 timmar på fivem rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka