Nekad Migge | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Migge

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Miguel

Ditt discordnamn: yochoppa

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag kan göra servern bättre med att ta bort de som inte är där för att rpa. Och hjälpa andra spelare som inte vet hur man gör. Jag är lugn och vet hur man ska prata och göra i situationer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Små barn som har krim roll som tror att de kan göra vad de vill. tex, åka runt och döda folk för de säger håll käften. Hur folk kör med sina bilar. Fear rp ibland också.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Säga till de och varna eller kicka/banna de. Och säga till folk att sakta ner med bilarna.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid vara professionell. Man ska inte tramsa eller tro att kan kan göra vad man vill bara för man har en roll som är högre än andra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Staff kan jag ta på helger och några vardagar/ när jag inte har skola.

Hur länge har du spelat på Unive? några månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på 3 andra servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? tror inte det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka