Dubbelpost MIGGAN | Ban överklagan [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MIGGAN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MIGGAN_COOL/

Ditt Hex-ID: 11000011ad704c6

Vad är din discord tagg? MIGGAN#8619

Vem var det som bannade dig? Lilmackan4566 Men han är borttagen som staff

Hur lång tid var din ban? Jag tror att det var en permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? När jag försöker komma in på servern så står det bannad på discord. Anledningen till att jag är bannad på discord är att det blev lite hetsigt under support.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att det jag sa var lite respektlöst och att jag blev lite irriterad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att en man körde 300 ungefär vid piren och krockade in i min kompis och då när vi skulle ta det i support med mackan så skulle jag förklara vad som hade hänt från mitt perspektiv då jag var på andra sidan gatan och var vittne. Jag var nästan klar med att förklara till mackan vad som hade hänt och då började mannen som krockade in i min kompis och prata i mun på mig så jag sa åt han lite aggresivt kan du vara tyst och låta mig prata klart. Då sa mackan åt mig att hålla käften och inte prata aggresivt då sa jag håll käften själv det är inte jag du ska snacka med för att jag har rätt till att prata till punkt. Efter att jag sa det så sa den andra mannen att jag ska bli bannad från servern eftersom att jag sa håll käften då sa jag att det inte är rätt att banna mig eftersom att jag bara ville prata till punkt och ni började störa mig. Sedan så fick jag en perma ban på dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att vara lite aggresiv och att jag sa håll käften tillbaka men jag tycker inte att jag ska få en perma ban men 24 timmar. Eftersom att jag inte sa något grovt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha undvikt och säga håll käften samt pratat i en lugnare ton. Och sagt i en lite trevligare attityd till mannen att han inte ska prata i mun på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. jag har lärt mig att inte ha en dålig ton och inte säga saker som T.E.X håll käften. Om jag blir unbannad så kommer jag att hantera mig själv om detta händer igen och jag kommer att prata lugnare samt prata trevligare.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka