Nekad MIGGAN | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MIGGAN

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/MIGGAN_COOL/

Ditt Hex-ID: 11000011ad704c6

Vad är din discord tagg? MIGGAN#8619

Vem var det som bannade dig? Hajjardu

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står bara att jag är permanent bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag gjorde ett misstag på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett litet scenario som hände på vianor där jag och en kille tjafsade sedan så träffades vi på torget och han började hota mig och då skrev jag /me flashar gunen och sa att vi ska gå enskilda vägar och undvika onödiga bråk så då hoppade jag in i min bil och åkte till piren. Sedan så ringde han min kompis och hotade min kompis så då bestämde vi oss att vi ska mötas på piren och reda ut det utan våld. Sedan kommer det 5 grabbar och börjar hota oss osv så då sa jag till en av dom att följa efter mig så sa vi reda ut det alltså snacka. Vi hinner gå kanske 100 meter och då får jag ett slag och en spark när jag ligger ner. Tyvärr så valde jag att försvara mig själv istället för att tex springa iväg. Då blev jag bannad sen så snackade jag med en staff och förklarade och han valde att unbanna mig. 1 vecka senare så bannar han mig då så snackar vi och jag tycket att det är en felaktig ban eftesom att han redan hade tagit ett beslut och sedan bara ångra sig och ge mig ban. Vi snackar på dc och då säger han att

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban eftersom att Bassi gav mig en muntlig varning och unbannade och då körde jag i 1 vecka och sedan från ingenstans så ångrar han sig när han ej får göra det eftersom att det finns en regel att om ett scenario har pågott i över 3 dagar så ska scenariot avslutas. Samt att jag skötte mig jätte bra under veckan som jag blev unbannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha undvikigt att ta fram ett vapen och skjuta för att skydda mig själv jag kunde lita gärna ha sprungit iväg eller bara gett upp och låtit dom slå ner mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% att jag alltid skall tänka på sunt förnuft sant konsekvens tänkande. Och jag kommer ej att använda våld på piren igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka