Nekad Mido2.00 | Medlem ansökning [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mido2.00

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? ludvig kvist

Vad är ditt discord namn? Mido#0776

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi kvist och är en ungdon på 17 år. abdi hade en bra uppväxt med mycket vänner och familj och mamma och pappa var snäll mot han. abdi gick industri när han började gymnasiet sedan så ville han bli polis. Då började han på polishögskola som han vart klar med för ett tag sedan. Så nu har han bestämt sig för att flytta till staden Unive för att bli polis och hjälpa staden att bli till en bättre plats. Men på fritiden gillar abdi att vara med sina vänner. Eller att skruva på bilar han har en BMW e34 som han skruvar på väldigt mycket som han en dag ska ta till Elmia som är en stor bilutställning. abdi har haft ett riktigt bra liv och han har det än idag. Men förutom de gillar han också grillkvällar med familj och vänner samt kolla på fotboll. Till fotbollen brukar han dricka en nocco och hans favorit nocco är sunny soda Och hans favoritlag inom fotbollen är Totenham som han har kollat på i över 10 år. Men nu har abdi bestämt sig för att ta tag i livet så nu ska han flytta och bli en polis är hans plan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har vart medlem på denna server för ungefär 3-4 månader sen så jag kan alla grunder och vilka regler ni har på denna sevrer. Jag kommer bidra med ett rollspel som jag alltid har tyckt är roligt för båda parterna. Jag kommer att rpa på Abdi kvsit och hänga lite överallt på servern. Jag vet att många uppskattar min karaktär på servern. Jag har rpat en del med Hasse och jag vet att både han och hans tittare tycker om att se när jag är med. Har även många som brukar åka fram till mig och tycker min karaktär är rolig. Jag är en som inte bryr mig om jag vinner scenarion. Jag kan förlora ett scenario och fortfarande tycka att det är roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, VDM, copbait. ingen sexuel rp. inte spelas på sin karaktär på 12 timmar om man har dött. NLR, OOC (Out Of Character), du får häller inte råna folk utan krimroll.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har rätt så mycket erfarnhet inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det

Nekad.
Anledning: Din ansökan är plagierad

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka