- Meddelanden
- 25
- Reaction score
- 2
Ban-referens
mpykqq — FiveM, Utgår 2026-03-04
Anledning: Kör iväg efter att ha blivit riktad på
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag jagade en person som nog missa att jag jagade han då åkte han mot sitt gänghus och såg inte att de var en person som hade sprunigt missade helt att han var där och när jag stog o snacka med han andra så såg jag att han stog o rikta på mig och då valde jag att köra iväg
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar mitt ansvar för bannen pga när jag fick se hans synvinkel på de hela så ser jag att jag gjorde fel och tar mitt öde och accpterar att jag har gjort fel och att jag får stå mitt kast även om jag inte såg han så bra genom min synvinkel i de hela så får jag stå för de.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att de är okej att ge upp och hoppa ut istället för att hamna i en likadan situation som det blev nu även fast att jag inte såg att han riktade så bra men de är sånt som händer dom bästa. och kommer inte göra något liknande igen eftersom jag har lärt mig från mitt misstag.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag borde få en till chans eftersom jag insett att jag har gjort fel och man lär sig av sina misstag och vill få en till chans så jag kan visa att jag kan reglerna och att jag ska hoppa ut och bidra till en rolig rp för båda parterna och inte köra iväg som jag gjorde denna gången.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja