Nekad Mido2.00 | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mido2.00

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199380408611/

Ditt Hex-ID: 110000154a5a923

Vad är din discord tagg? @mido0776

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-03-01 122126.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde o banna mig eftersom de va en kille som rikta på mig och jag körde iväg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hörde att folk höll på o skjuta runt gs/rondelen och jag ville ner o kolla läget på vad som hände men sen insåg jag snabbt att dom stog o test sköt vapen i deras gänghus och skulle då åka där ifrån men då råka jag dsynca en kille på en motorcykel som flög en bra bit ville kolla hur de gick med han så inte han skulle bli sur o göra en report eller vidare på mig och då ser jag att de åker ut en bil från rondellen och jag åker efter den för o kolla och prata med dom om varför dom skjuter men då väljer han att åka in till sitt gänghus medans jag jagar han vilket händer allt för ofta. Då så försöker jag få ut han eftersom de är inte så rolig rp när dom alltid ska åka hem men då kom hans polare o rikta på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte de är en giltig ban eftersom jag jagade hans grabb och han väljer att åka hem och sen kommer han o riktar på mig men jag är helt insatt på o försöka göra så att han inte ska åka in därför kolla jag åt andra hållet och såg knappt att han rikta därför valde jag att köra iväg eftersom jag inte såg han eller har pratat med han något innan nån sekund jag hinner se han och börja åka iväg och jag tycker inte detta ska va ban eftersom han jag jagade åkte direkt till sitt gänghus och väljer att ställa sig där och inte vela gör nån slags social rp utav de utan han kom bara o rikta och jag såg inte han som rikta på mig. Plus han valde inte och skjuta däck som jag har fått till mig att man ska göra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har nästan aldrig blivit bannad tidigare jag har typ bara blivit bannad för lall grejer för jätte längesedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppat ut ur bilen o inte åkt när jag såg han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer att tänka mer på vad jag gör och se efter och tänka efter innan jag gör saker så de inte blir som de blev nu att jag tänkte att jag tänkte snabbt men i själva verket så va de bara jag som inte såg att han stod o rikta på mig längre än va jag såg

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka