Nekad MicroGBY | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MicroGBY

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198822400633/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? MicroGBY#4334

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Han är en helt normal människa uppväxt i en svensk, medelklass familj, Gillar att kolla på basket. fotboll och nästan alla sporter, gillar att vara ute och jogga. Stort intresse för bilar speciellt tidigt 2000-tal. Han är 30 år så bilarna var en stor del av hans uppväxt. Han har en utbildning med 3 år på gymnasiet inom teknik.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med realistisk rp försöka mitt bästa att hjälpa nya som nyss har börjat med rp och jag vill även ge alla andra en realistisk rp upplevelse

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en väldigt bra rp server med många olika jobb, olika saker att göra och jag gillar t.ex voi funktionen om man inte har en bil och att man heller inte bara får allting utan man måste kämpa för att kunna köpa saker

Hur hittade du Unive? Genom en vän som frågade om vi skulle köra rp och så visade han mig Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna göra det så realistiskt som möjligt och leva mig in i rollen så bra jag kan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska få många bilar och utforska servern till det yttersta och allting man kan göra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag har kört lite engelska servrar men det var innan så Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka