Nekad micro | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cironen

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113932727/

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke Sandell

Vad är ditt discord namn? CIRONEN#5442

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Micro Sandell han är en man på 25 år åldern. Han är väldigt intressen av bilar. Han älskar också att bygga om bilar och göra så att de passar hans stil. Han är väldigt trevlig och söker många vänner. Som ung var han väldigt bra i skolan. Hans föräldrar är väldigt rika och har köpt bilar som Audi, BMW, och Ferrari. Han är rätt så ny i staden och söker så många vänner han bara kan. Under den tid han har varit i staden så har han märkt att han kommer trivas väldigt bra. Micro har märkt hur folk i staden är och det gör bara han mer engagerad att bli medborgare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra rp och försöka se till att alla har det bra. Jag kommer försöka skaffa väldigt många vänner som kan hjälpa mig och ha kul med mig. När det kommer till rp så är jag väldigt seriös.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag vill få alla möjligheter som finns på denna server. Som till exempel: få bra jobb, träffa nya vänner, få roliga kollegor som jag gör allt för varandra. Jag har rätt så mycket erfarenhet inom unives rp. Jag har kört på denna server mycket och jag känner några folk.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive efter några vänner till mig pratat om servern. Då skulle jag testa servern och jag blev förälskad direkt när jag tog mitt första steg i staden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha så kul som möjligt. Jag vill kunna testa på saker som jag inte kan göra IRL. Samt så vill jag få mera vänner.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka