Accepterad micro | Medlem ansökning (Micke) [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cironen

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113932727/

Vad är ditt namn i verkligheten? 110000144c38fb7

Vad är ditt discord namn? Cironen#5442

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Micro Sandell och är 20 år gammal han har en Mamma och en Pappa 1 syskon de bor själva tillsammans. Cevin har gått på racingskola men efter en krock blivit rädd för höga farter. hans intresse för bilar har dock inte försvunnit och spenderar många timmar på att fixa med bilar. väldigt omtänksam men har stake och han säger gärna vad han tycker och tänker. Han har en vinnarskalle och hatar att förlora oavsett vad det är för något. Micros dröm har varit att han ska bli en racing kille. Micro och hans pappa har byggt en Rs6a och en golf r mk7 med V12 och dom båda går i 400 km/h. Vi har byggt båda på 3 årstid. Micro gillar sportbilar men även andra bilar också. Han hade en barndums dröm att han ville skapa egna sport bilar och Micros dröm gick igenom han startade en bil butik som gjorde om feta bilar till änu fetare bilar det gick bra för honom och han tjänade bra och håller fortfarande på med det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har spelat på den här servern nu ett tag och märker att det är ett bra community och jag vill utveckla mitt rollspel med mina kompisar och vill satsa på denna server för det är många hjälpsamma och det tycker jag om och därför vill jag satsa på denna server och bli så bra som möjligt på rpa och göra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Communityt folket mängden spelare får mig att tänka att det är en bra server och värd att satsa på. och mina kompisar spelar här och dom säger bra grejer och inget negativt om servern så det är det som får mig intresserad av denna grymma server.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar rekommenderade den här servern och då tänkte jag att jag kunde testa den och nu är jag kär i den typ

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att skaffa så många kompisar som möjligt ha roligt, jobba bra och försöka att få min karaktär så god och bra som möjligt med många som gillar mig och få många kompisar. sen så vill jag få mycket skratt och göra roliga scenarion med kompisar och främlingar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få mycket kompisar och få en välkänd karaktär och inte lallig och ha roligt och få många folk runt omkring att skratta och ha roligt med mig i närheten. Och få långa nattgibb med mina kompisar och ha det så roligt som det bara går.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte tycker att denna är den bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka