Dubbelpost micro | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cironen

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113932727/

Ditt Hex-ID: 110000144c38fb7

Vad är din discord tagg? CIRONEN#5442

Vem var det som bannade dig? Mommo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag sa man får ju inte kombat logga för att jag är en ny spelare till rp och tycker inte att man ska få en 10d ban för att man säger nåt sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en kille som sparka på min bil så sa jag sluta sparka annars så ringer jag polisen och då kombat logga han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tycker inte att man ska ge en 10d ban för nåt sånt litet kan ju också ge ett väldigt dåligt ryckte till server att man blir bannad för knappast inget.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag och mina kompisar lallade det var dåligt av åss men det ska aldrig hända igen och har aldrig hänt sen dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte sdagt det in game jag skulle sagt till en staff istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka