- Meddelanden
- 40
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113932727/
Ditt Hex-ID: 110000144c38fb7
Vad är din discord tagg? Cironen#5442
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? 1 dag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag kom i 250 blås och kollade på min andra skärm så körde jag in i några.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis crusade med våra GMC och så körde jag i 250 blås så kollade jag på min andra skärm och då var det än krock som hade varit där med typ 3-4 bilar så jag råkade köra in i dom och då flög jag upp i luften och skrek sen när jag landade så hoppade jag ur bilen och la mig på marken och lå där i typ 5min sen reste jag mig upp och lagade min bil för jag jobbar på falck
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban för jag rp:ade skadad och så jag fattar inte vad jag gjorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. missförstånd
2. suntförnuft
båda var för läng sedan när jag inte kunde reglerna så bra
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte gjorde rätt
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej vet inte vad jag gjorde fel
har 3 timmar kvar på min ban
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000144c38fb7
Vad är din discord tagg? Cironen#5442
Vem var det som bannade dig? Network19
Hur lång tid var din ban? 1 dag
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag kom i 250 blås och kollade på min andra skärm så körde jag in i några.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis crusade med våra GMC och så körde jag i 250 blås så kollade jag på min andra skärm och då var det än krock som hade varit där med typ 3-4 bilar så jag råkade köra in i dom och då flög jag upp i luften och skrek sen när jag landade så hoppade jag ur bilen och la mig på marken och lå där i typ 5min sen reste jag mig upp och lagade min bil för jag jobbar på falck
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en felaktig ban för jag rp:ade skadad och så jag fattar inte vad jag gjorde fel
Hur många tidigare avstängningar har du? 2
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. missförstånd
2. suntförnuft
båda var för läng sedan när jag inte kunde reglerna så bra
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte gjorde rätt
Har du lärt dig någonting efter din ban? nej vet inte vad jag gjorde fel
har 3 timmar kvar på min ban
Har du läst våra regler? Ja