Nekad micro | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cironen

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113932727/

Ditt Hex-ID: 110000144c38fb7

Vad är din discord tagg? CIRONEN#5442

Vem var det som bannade dig? mommo

Hur lång tid var din ban? 10d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag råkade säga kombat logg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. okej det var en kille som kom fram till min bil och började sparka på den och då sa jag sluta sparka annars ringer jag polisen men då kombat logga han och då sa jag kombat logg för att jag körde på en annan server lite innan och då var de inte lika stränga regler så om nån ska bli bannad i 10d så är det han jag fick ingen varning eller något jag fick 10d ban på diren jag tycker att man ska antingen få en 24h ban eller en varning för att det var en sån liten sak.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte att man ska få 10d ban på diren man skulle antingen få 24h ban eller en warning men jag fick ingen varning eller något jag hade inte gjort något fel mer den dan och jag har bara haft en ban innan det så då ksk jag inte ska få en 10d ban. jag hade fattat ifall jag hade fått en ksk 24h ban då hade det varit okej

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag och mina kompisar hade lite kul för då hade jag precis gått in på server och då snodde jag en bil för att jag trodde man fick det (behövde något transport medel till marja-lisas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte sagt det. Ska aldrig hända igen är väldigt ledsen över FÖRLÅT.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka