Accepterad Mico the builder | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mico the builder

Icke Medlem
Meddelanden
249
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149695636

Ditt Hex-ID: 110000146e54294

Vad är din discord tagg? Mico the builder#1910

Vem var det som bannade dig? Thorefication

Hur lång tid var din ban? 1 timme

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: tjjbym Anledning: sunt förnuft, sätter in en man i fängelse utan att ha förhör, delaktig i bestämmelse av grovt högt straff Går ut om: 0 dagar 0 timmar 50 minuter Placerad av: Thorefication ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ 🛡️Den här bannen är lagd av en Servervakt, vilket är en vanlig spelare på servern. Den kan förlängas. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det som står på bannen, Jag bröt mot någonting som jag trodde man fick göra

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med en kollega och jagade en man efter ett gisslandrama. Han krockade vid fängelset och vi grep honom. Han erkände dirrekt på plats så vi tog honom till fängelset. Tydligen så får man inte sätta in någon utan ett förhör men detta visste jag ej. Har ett flertal kollegor som har sagt att om man erkänner på plats behövs ej förhör. Men nu vet jag :) Det här med straffet lyssnade jag inte på dirrekt. Stog och prata med några som satt inne och höll på att hjälpa en staff ut från fängelset som hade råkat bli insatt när han var i Noclip. Så när han kom med förslaget på straffet så höll jag bara med men jag lyssnade inte på vad han sa direkt för jag hade många andra röster i öronen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut jag som gjorde fel. Men hade jag fått denna information om att man inte fick lov att sätta in någon utan förhör så hade jag aldrig gjort det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många av dessa bans är från mina första dar på unive då RP var nytt för mig. Det var saker som RPar ej på skador, Slåss på piren OSV. Men detta var drygt ett år sedan och jag har fått enormt mycket lärdom om RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat leta reda på den rätta informationen och sprida vidare den till mina kollegor som gör samma misstag som jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska ta förhör med en person oavsett om personen erkänner på plats eller inte erkänner.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka