Accepterad MickeZigma | Ban överklagan [Retardens Son]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Micke

Icke Medlem
Meddelanden
499
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149386932/

Ditt Hex-ID: steam:110000146e08cb4

Vad är din discord tagg? Micke#8644

Vem var det som bannade dig? när jag försöker connecta till servern står det Connection rejected by Philip320's server. Det är det enda jag hittade

Hur lång tid var din ban? Den är 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit avstängd för abuse~Retardens son/ängel

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom en kille gjorde någon konstig glitch på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i fängelset och hade cirka 300min kvar. Jag va där inne med 3 andra killar. Ena killen sa att vi skulle följa med honom till en blå dörr där man kunde se utanför fängelset och vi följde med honom. när vi va vid dörren slog han ner mig och sa att de var meningen att slå fönsterutan på dörren. Jag kunde inte resa mig upp sa han sa att han ville hjälpa mig genom att jag skulle ta upp händerna så jag gjorde det. Sedan bar han mig fram till dörren så jag var halvt utanför dörren och sedan sa att åt de andra killarna att knuffa på honom. Och efter det blev jag bannad. Jag sa till de att de skulle sluta eftersom jag förstod att de skulle försöka göra ngt dumt så att jag skulle råka illa ut jag antar att han försökte få de att se ut som att jag rymde från fängelset. Snälla jag kunde inte göra ngt åt det jag vill inte åka ut för trubbel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På sätt och viss var det en felaktig ban eftersom jag inte gjorde någonting och inte kunde stoppa det

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången jag någonsin körde fivem körde jag på denna servern och då hade jag ingen aniong om att de fanns regler och när jag spawnade in så var de en kille som slog mig och jag slog tillbaks och han dog. Jag gjorde en bannöverklagan som jag gör nu och den blev godkänd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När han bad mig att ta upp händerna kunde jag låtat bli att göra det men jag hade ingen aning om att killen skulle försöka få mig att bryta ut ut fängelset jag trodde att han bara skulle hjälpa mig upp eftersom han sa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag läste på reglerna och har aldrig brytigt mot det igen och kommer aldrig att göra det

Har du läst våra regler? Ja

Jag skulle uppskatta det jätte mycket om ni hade godkänt mig eftersom det inte var mitt fel att jag har blivit bannad. Jag har spelat 7 timmar om dagen de senaste 7 dagar och har nog aldrig haft så kul på ett spel innan och att bli bannad i 60dagar när man e oskyldig skulle vara väldigt trist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka