Accepterad MickeZigma | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Micke

Icke Medlem
Meddelanden
499
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149386932/

Ditt Hex-ID: steam:110000146e08cb4

Vad är din discord tagg? Micke#8644

Vem var det som bannade dig? Akam_P

Hur lång tid var din ban? den är 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för powergame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? powergame innebär ju att man har omönskliga krafter typ som att krocka och sedan köar direkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag svängde höger i en korsning och sp kom det en bil som körde förbi mig sedan 10 sekunder senare hade jag fortsatt att köar frammåt och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den enda anledningen till att jag kan se att jag blev bannad var för att jag krockade men det gjorde jag alldrig ens? jag körde utan att krocka en endaste liten bit. det enda som kan komma upp i tanke är att bilen som körde förbi mig egentligen krockade in i mig o på hans o akam p skärms så såg de ut soim att vi krockade hårt och jag körde där i från men på min skärm körde vi förbi varandra och sedan fortsatt jag att köar och min bil var helt oskadd inte en minsta repa. Om jag krockar så bryter jag inte mot powergame utan jag RPar som man ska om man hade krockat som om de vore irl.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans var på sätt och vis felaktiga och blev godkända direkt efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej jag tror inte det eftersom jag krockade inte på något sätt och bilen som körde förbi mig fortsatt att köar förbi mig så jag fattar inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså en sak som hade varit bra är att jag hade haft en app som man kan visa videoklipp som hade kunnat förstörka och bevisa att ingenting hände på min skärm men jag är ny till pc och vet ej hur man gör men borde fixa. för på min skärm så hande ingeting som sagt

Har du läst våra regler? Ja

min polare sa att de kallas för dsync och att det hände honom samma sak och han blev unbannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka