Accepterad MickeZigma | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Micke

Icke Medlem
Meddelanden
499
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199149386932/

Ditt Hex-ID: steam:110000146e08cb4

Vad är din discord tagg? Micke#8644

Vem var det som bannade dig? Weed LangareN

Hur lång tid var din ban? Den var 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "Du har blivit avstängd för: driftar i Torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade göra något som anses som lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde in på parkeringen på Torget och så råkade jag komma åt space knappen med min tumme som är drift för mig vilket gjorde att jag började drifta. Sen åkte jag till rondellen svängde höger stannade vid rödljuset utanför sjukhus o blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var tyvärr mitt fel efetersom det var jag som gjorde ett misstag. Jag vet om att det är förbjudet att drifta i torget och jag skulle aldrig göra det med mening för att det anses som lall och bryter mot reglerna. Jag skulle aldrig våga ta chansen att göra något som bryter mot era regler. Som sagt så råkade jag drifta när jag svängde in på torget för att min vänstra tumme kom åt drift knappen. Jag hoppas att du som läser och bedömmer om du ska godkänna eller neka förstår att det var ett misstag och att jag ska göra mitt allra bästa för att aldrig göra det igen och alltid tänka på det framöver.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft 2 tidigare avstängningar som man kan säga var felaktiga och jag blev direkt unbannad efter jag gjorde banöverklagan som denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte för att jag är fullt medveten om att man inte får drifta vid torget, som sagt var det ett misstag och direkt efter jag gjorde tänkte jag "o shit"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara mer försiktig och jag har åter igen läst igenom alla regler

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka