Accepterad Micke_Tim | Medlem ansökning [Tazoh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Micke_Tim

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198883832915/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Tim

Vad är ditt discord namn? !JOZ!#3609

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Doida jag är född år 2003 och mitt största intresse är fordon, motorer och motorsport. Jag bodde med min mamma och pappa tills jag var 9 år. När jag fyllde 10 år så dog min mamma i Canser. Då fick min pappa ta hand om mig men han var ingen bra förelder. Han misshandlade mig dagligen och söp väldigt mycket. En dag gick jag till polisen för att anmäla min pappa. Han hamnade i fängelse och han dog när jag var 16 år pga sitt missbruk. Jag hamnade hos en fosterfamilj som tog bra hand om mig. Jag gick Fordon inriktning bilmekaniker på gymnasiet och jag gick ut med höga betyg. Jag träffade en snäll person som heter Liam Peterson på gymnasiet och vi bor i samma lägenhet. Liam har ett fast jobb hos Falck dit jag också vill söka när jag blivit medborgare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en väldigt snäll person som tycker att bilar och motorer är kul! Jag är en person som avskyr folk som lallar och jag lallar inte alls. Jag är en person som vill hjälpa alla nya medborgare så bar som möjligt. Jag tycker det är viktigt att alla ska ha kul och inte förstöra för varandra. Jag vill bli vald för att jag är en person som tycker det är viktigt att rpa realistiskt och jag tycker att det är väldigt kul att rpa. Jag är bra innom rp och lallar sällan för att jag har rpat länge på roblox men har slutat med det nu för att jag vill rpa på bättre spel än roblox. Jag har även bra koll på reglerna och är ingen trubbelspelare och kommer sällan bli bannad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra rp innom det sociala eftersom jag är en väldigt social kille som tycker det är kul att hjälpa andra. Jag kommer att rapportera in lallare för att jag tycker att det är onödigt och dumt att lalla. Om man lallar så ska man söka till en annan server för att på Unive så ska det inte lallas. Jag kommer att söka till servervakt för att hjälpa till med rpn så mycket som möjligt för att alla ska lära sig av sina misstag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska ta vinsten och att man måste förstå att andra partnern ska få vinna så de blir kul och bra rp för båda parterna

Hur hittade du Unive? Genom min kompis GRISNYLLE#0980. Han är medborgare i unive och jag skulle också vilja bli medborgare.

Godkänd efter muntlig intervju välkommen till
:unive:

Tillbaka