Accepterad Micke | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Micke.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Micke

Vad är din steam profil länk? Micke/swedishkaka

Vad är ditt namn i verkligheten? Micke

Vad är ditt discord namn? Micke#2922

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en person som har väldigt stor drivkraft till att jobba, jobbar väldigt hårt och brinner verkligen för arbetslivet. Håller verkligen inte på med något kriminellt överhuvudtaget, hatar verkligen folk som tar fel väg i livet som tex den kriminella vägen. Jag gillar att jobba med bilar, allt ifrån att köra bilar, sälja bilar till att meka och pimpa bilar. Har en hell familj runt om mig som stötar det jag gör, har två som är militärer och en som är arbetslös.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelist är för att jag vill som sagt hjälpa folk att gå det vanliga vägen inom arbetslivet istället för att gå den kriminella vägen och lite som jag sa i den frågan under.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill få whitelist på denna servern för att jag har märkt att det inte finns så många som är vanliga arbetare utan det är för många som tar den kriminella vägen för att det är lättare att rpa kriminell eftersom det bara är att råna osv. Det är väl huvudsaken till att jag ska få whitelist på denna servern eftersom jag vill att det ska vara fler som är bilmekaniker eller något normalt jobb. I nuläget tycket jag att det är för många kriminella och för få vanliga arbetare.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har runt 3 timme på five m men har varit inne och läst reglerna till multistaden i ungefär 1 timme totalt.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom att min kommpis (Alex-goggle) tipsade mig i skolan om att jag skulle spela på denna servern.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har inte spelat på någon annan server så nej och sen är jag även ny till five m så jag har inte haft några bans, har läst reglerna och försökt memorera och lära mig dem så fort som möjligt så man kan undvika att göra fel/bli bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Detta är den första Five M servern jag har spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka