Accepterad Micke | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Micke

Icke Medlem
Meddelanden
499
Reaction score
51
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149386932/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael

Vad är ditt discord namn? Micke#9999

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Micke Zigma och är 24 år gammal och växte upp i Helsingborg. Namnet Micke fick han efter sin gammelfarfar som dog under andra världskriget när han krigade för sitt land, Polen. Han växte upp med sin ensamstående mamma och hans 2 år yngre lille bror Max. Hans mamma jobbade 10 timmar om dagen för en riktigt dålig lön för att kunna försörja Micke och hans bror. Micke kunde se att hon inte skulle klara av mycket mer och nät han kollade in i hennes ögon kunde hon bara se smarta. Under hans uppväxt blev han mobbad eftersom de gick rykten om att hans pappa som var utanför bilden var en våldtäktsman som åkte in i fängelse. Detta gjorde att Micke mådde sämre och sämre men han var bara tvungen att klara sig igenom allt. Sen fyllde Micke 18 år och hade precis gått ut gymnasiet och visste att han behövde tjäna ihop pengar för att kunna hjälpa sin mamma, men han ville inte jobba med något dåligt jobb som bara skulle ge honom 70kr i timmen. Han ville ha mer pengar. Några veckor senare hörde en kompis till Micke av sig om han ville tjäna snabba cash men att de var något kriminellt som de skulle göra. Han lyssnade på vad sin polare hade och säga och efter många timmar funderade beslöt hans sig för att gå med på det, eftersom det fanns ingen annan väg. Han och kompisen som hörde av sig och några andra polare planerade på att råna en klockbutik på Väla Centrum mitt under dagen. De planerade allting perfekt och rånet gick utmärkt. De hade tagit saker värda 1 500 000kr och Micke fick sin andel på ungefär 300 000kr. Han såg möjligheterna framför sig och bestämde sig för att fortsätta och bli kriminell. Detta var bara början

Efter 6 år hade gått så hade han tjänat ihop flera miljoner kronor så att han kunde ta med sig sin familj ur hålan där de bodde och påbörja ett nytt liv i Multistaden där han hade köpt en fin villa. Hans mamma slapp äntligen slita så hårt och mådde så mycket bättre nu. Mickes mål med livet är att bli så framgångsrik och rik som möjligt och bevisa att alla som såg ner på honom hade fel. Han har nu massor av kontakter och det går så bra i det kriminella livet som aldrig förr.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser mig själv vara någorlunda bra på att rollspela, jag ska inte säga att jag har den kapaciteten som många andra har som rollspelat flera tusentimmar, men jag vill gärna lära mig mer av det. Och jag trivs absolut på servern då jag träffat en olika rad av människor som är intressesanta. Jag kommer även bidra med en positiv attityd, då jag alltid är glad. Så jag kan sprida vidare positiva vibbar. Jag kan bidra med bra rp nivå och roliga scenaario.

Jag har även varit support och medlemskapsanvarig nydligen så jag borde vara medlem på denna fina servern som jag älskar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom unive är den bästa svesnka servern som finns på denna planeten och jag tycker att den har en otrolig bra rp nivå och den har så pass många aktivia spelare inne.

Hur hittade du Unive? mitt hjärta tog mig till unive då jag säkte efter svenska serverar, har sedan 4 månader sedan tillbaks spelat 1000 timmar på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att försöka följa alla regler så bra som möjligt och att få det så verklighetsbaserat som möjligt. rp har jag alltid gillat sedan jag vetat vad det betydde och jag har köpt många rp spel. Och nu när jag är lite äldre så har jag övergått till FiveM.
Skapa roliga och välutvecklade scenarion så att alla ska ha så bra och roligt som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få servern rp att bli så bra som möjligt och jag tror verkligen att jag kan bidra med väldigt bra rp nivå till denna servern så att alla har kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Unive är den enda servern som jag spelar på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka