Accepterad Micke | Ansökan till Servervakt (hagge(

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Micke

Icke Medlem
Meddelanden
499
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael "Micke"

Ange ditt födelsedatum 6 aug 2005

Vad heter du på discord? Micke#9999

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16 - 04 på sommaren och efter det 16- 02

Hur länge har du spelat på Unive? I 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Underlätta det för staffs så att dem inte behöver lägga tid på småsaker. Göra rp'n på servern högre, sparka och banna lallare samt andra spelar som inte följer reglerna. Jag skulle också plocka bort alla dessa tomma fordon som står lite här och var. Vara där och hjälpa nya spelare som inte vet hur reglerna ska följas. Jag klipper redan mycket som det är så skulle det behövas mer generellt bevis så kommer jag att ha det, speciellt när det kommer till lallning. Jag skulle absolut inte missbruka min makt utan bara göra det som krävs för situationen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? I och med att Unive är en stor server och en server där vem som helst kan vara med i så händer det ofta att lallare finns och då hade jag då gjort mitt allra bästa för att minska på lallandet och försöka höja serverns RP så mycket som möjligt. Jag känner mig redo att ta nästa steget och att då bli servervakt på den bästa servern i sverige. Och just nu så kan jag inte göra mer än /report på de spelarna som inte sköter sig eller att bryter mot reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att kunna hjälpa till med att bidra så unive blir till en bättre plats genom att försöka få bort så många som möjligt och hoppa support och visa klipp ifall jag anser att det behövs en längre bann och då får ni avgöra hur ni går till väga med det. Jag kan hjälpa till med att dva bilar som står mitt på motorvägen där folk kör snabbt och ofta så krockar folk i de bilarna, jag skulle kunna hjälpa till med att dva dem så att det inte förekommer så mycket krockar som kan förstöra scenarion.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag är en väldigt lojal spelare till unive då jag spelat här i mer än ett halvår, jag har väldigt mycket erfarenheter inom sv rollen då jag har många polare som är de och de har lärt mig och så vidare., Jag tror också jag kommer passa bra som sv eftersom jag ser alltid olika scenarion från båda sidorna av myntet, så att de ska bli så rättvist som möjligt liksom. Jag har varit servervakt innan och jag vet hur de fungerar.

Varför vill du bli servervakt? varför jag vill bli servervakt är för att jag tycker det är störande när man inte kan göra någonting åt de n't folk g;rt fel. Märker även att folk kommer in och snor bilar vilket också är sjukt störande så såna vill man ju bara få bort. jag vill också bli servervakt för att hjälpa och avlasta staff teamet och kunna hjälpa till så mycket så möjligt. Så har jag avlastat dom högre och så de kan prioritera andra. Det kommer liksom in icke medlemar som vill söka jobb men fattar inte varför de inte får då kan man lägga en /kick och beskriva så istället eftersom de inte fattar när man skriver i ooc. Själklart vill jag också hjälpa till med servern. Jag tror att en liten insats av mig ändå kan hjälpa ganska mycket.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? De kommando som servervakter använder är /dv - tar bort fordonet, /kick (id) (anledning), /svban (id) (anledning), /toggle id och /revive (id).

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad här innan men alla av dessa bans förutom typ en när jag kom in på ervern för första gången någonsin har varit felaktiga på sätt och vis och jag har efter mina halvt felaktiga bans tagit hänsyn till dem.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej. Unive är den enda servern jag spelar på.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka