Nekad Micke | Ansökan till Ped Karaktär | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Micke

Icke Medlem
Meddelanden
499
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael "Micke"

Ange ditt födelsedatum 6 Augusti 2005

Vad heter du på discord? Micke#8484

Ditt Hex-ID 110000146e08cb4

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej jag äger inte en ped karaktär men det hade varit riktigt najs att göra det

Vilken ped ansöker du för? Jag ansöker om en gangster ped då jag rpar som krim, pedden ska helst ha något rött på sig då jag rpar som bloods men funkar utan rött

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär. Min karaktär heter Micke Zigma och är 24 år gammal och växte upp i Helsingborg. Namnet Micke fick han efter sin gammelfarfar som dog under andra världskriget när han krigade för sitt land, Polen. Han växte upp med sin ensamstående mamma och hans 2 år yngre lille bror Max. Hans mamma jobbade 10 timmar om dagen för en riktigt dålig lön för att kunna försörja Micke och hans bror. Micke kunde se att hon inte skulle klara av mycket mer och nät han kollade in i hennes ögon kunde hon bara se smarta. Under hans uppväxt blev han mobbad eftersom de gick rykten om att hans pappa som var utanför bilden var en våldtäktsman som åkte in i fängelse. Detta gjorde att Micke mådde sämre och sämre men han var bara tvungen att klara sig igenom allt. Sen fyllde Micke 18 år och hade precis gått ut gymnasiet och visste att han behövde tjäna ihop pengar för att kunna hjälpa sin mamma, men han ville inte jobba med något dåligt jobb som bara skulle ge honom 70kr i timmen. Han ville ha mer pengar. Några veckor senare hörde en kompis till Micke av sig om han ville tjäna snabba cash men att de var något kriminellt som de skulle göra. Han lyssnade på vad sin polare hade och säga och efter många timmar funderade beslöt hans sig för att gå med på det, eftersom det fanns ingen annan väg. Han och kompisen som hörde av sig och några andra polare planerade på att råna en klockbutik på Väla Centrum mitt under dagen. De planerade allting perfekt och rånet gick utmärkt. De hade tagit saker värda 1 500 000kr och Micke fick sin andel på ungefär 300 000kr. Han såg möjligheterna framför sig och bestämde sig för att fortsätta och bli kriminell. Detta var bara början Efter 6 år hade gått så hade han tjänat ihop flera miljoner kronor så att han kunde ta med sig sin familj ur hålan där de bodde och påbörja ett nytt liv i Multistaden där han hade köpt en fin villa. Hans mamma slapp äntligen slita så hårt och mådde så mycket bättre nu. Mickes mål med livet är att bli så framgångsrik och bevisa att alla som såg ner på honom hade fel. Han har nu massor av kontakter och det går så bra i det kriminella livet som aldrig förr.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras? Jag själv tycker att jag har bra rp inom den kriminella rpn, jag har även en väldigt seriös rp nivå .jag har varit kriminell på unive i ca 5 månader och jag har inte blivit av med den och jag känner att jag kan bidra med roliga och välutvecklade, planerade scenario för alla parter. Jag som tycker att jag har bra rp försöker bidra med att omgivningen ska få bra rp och jag utvecklar min rp efter varje dag som går och de går bra. En annan sak som jag tycker är ganska viktig inom rpn är jag kan ta att jag förlorar ett scenario för att det blir inte alltid så att man vinner scenario hela tiden och det är inte det som är det viktigaste att man ska vinna scnario utan de ska vara roligt fråna båda parterna, jag har runt 1000 timmar som krim på unive och därför känner jag att min rp skiljer ifrån andras rp då jag har mycket mer erfarenhet en vad de flesta har

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär? Jag skulle vilja få en ped karaktär för jag känner att det hade varit det nästa steget i den kriminella rpn här på servern och det skulle verkligen vara något nytt att testa. Jag vill även testa på det för att det kommer vara något helt nytt för mig Det skulle kännas som att min karakrätrs rp skulle gå till nästa nivå. Jag skulle använda min ped på ett bra sätt. Min karaktär skulle bli mer unik och det skulle verkligen vara något nytt och intressant och jag är väldigt säker på att det skola göra rollspelandet roligare och mer realistisk för mig och dem som är i min omgivning

Vad är dina mål med en ped karaktär?
Det är att jag ska tillföra med så bra rp nivå som möjligt. Mina mål med denna karaktär är att fokusera så mycket det bara går på att få en så hög RP nivå på servern. att min ped karaktär ska bli mer realistisk som i verkligheten och så att folk ska känna igenom honom. Jag vill bidra med social RP och skaffa mig ett rykte vilket kommer bli roligare. Jag vill även att många ska känna igen mig och veta vem jag är. jag vill skapa roliga, långa, välplanerade, scenario som är roliga för alla parterna som jag tror att karaktären kan bidra till. ska liksom inte göra dåliga saker som endast är rolig för ena partnen utan de ska vara roligt för dem båda. För att alla vet ju att man själv inte tycker att det är roligt när man gör scenarion som inte är bra för båda pratnerna, utan de ska vara roligt för alla och jag har det som ett stort mål. Kommer försöka vara kreativ. Och att i helhet få en mer utvecklat och roligare rp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka