Nekad micjaa | Medlem ansökning [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

micjaa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? micjaa#7882

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Gonzalez. Han är uppväxt i förorten Angered i Göteborg och är 18 är, han har alltid velat bli polis ända sen han var liten men som alla kanske förstår så var det inte jätte populärt att växa upp i en förort och vela bli polis, han fick mycket skit ifrån sina vänner som liten då alla andra hade helt än vad Abou hade, så sen start har han alltid blivit kallad för nedvärderande saker som golbög osv. Detta fick Abou att fundera på om han verkligen ville bli polis. Att alltid få höra dessa nedvärderande orden fick Abou att lägga polisdrömmen på hyllan.
Han började sedan bli grovt kriminell och började langa droger och hålla på med vapen och andra olagliga saker. Han blev satt i fängelse för grovt vapen brott i 12 år och det tyckte han inte om.
Efter 12 år så fick han iden att sluta va så dum mot allt och alla och sluta med kriminaliteten.
Han fick tillbaks drömmen att bli polis.
Han började studera till at bli polis och kom sedan in på en polis högskola. Efter nått år blir han polis som han alltid hade drömt om..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag sprida god respekt och bra RP till allt och alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att ha kul och att andra ska ha en chans i rollspelande.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt mycket streams och i fivem serverlistan. Ni är ju en av de största svenska servrarna och helt klart den bästa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka