Nekad micjaa | Medlem ansökning (Dencoolagrabben)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

micjaa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad är ditt discord namn? micjaa#7882

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Gonzalez och är uppväxt i förorten Angered i Göteborg och är 18 år, han har alltid velat bli polis ända sen han var liten men som alla kanske förstår så var det inte jätte populärt att växa upp i en förort och vela bli polis, han fick mycket skit från sina vänner som liten då alla andra hade helt andra planer än vad Abou hade, så sen start har han alltid blivit kallade för nedvärderande saker så som golbög osv. Detta fick Abou att fundera på om han verkligen ville bli polis... Att alltid få höra dessa nedvärderande sakerna fick Abou att lägga polisdrömmen på hyllan, han började precis som sina vänner att göra mindre bra saker som att börja beckan, sno saker å till och göra inbrott ett fler tal gånger, vid denna tiden var Abou runt 14-15 år och visste inte bättre eftersom att hans vänner hade fått honom att trycka undan polisdrömmen, allt fortsatte och Abou tillsammans med hans kompisar fortsatte föra kriminella grejer fram tills att dem en dag skulle åka fast... Det var en sen sommarkväll och Abou tillsammans med kompisarna hade bestämt sig för att göra något större, dem hade beställt en helt container full med vapen ifrån Afghanistan som dem sedan skulle sälja vidare på gatan, dem beställer containern och en månad senare står den nere i göteborgshamn och väntar på dem, dem tre vännerna tillsammans med Abou åker ner till hamnen för att hämta den och när dem kommer fram och börjar tömma dem dyker det upp tre piketbussar med polisär och griper alla fyra... När det väl är dags för rättegång märker Abou att hans "vänner" har lagt allting på honom, så Abou åker fast och får avtjäna 8 år i fängelse. Nu 8 år senare är Abou ute och har bestämt sig för att ta upp drömmen igen om att bli polis igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan sprida rolig RP för alla
kommer att göra sociala scenario med med folk och jag vil vara den man vet vem jag är och tycker att han han en nice grabb

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man typ spelar för att ha kul och att andra ska ha en chans i rollspelande

Hur hittade du Unive? Streams och har sett er på fiveM serverlistan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka